Final!

Ja nu har ju finalisterna röstats fram. Och jag var inte helt nöjd. Jag ville att Calle skulle ut. Men samtidigt förstår jag varför Calle blev kvar. han är den som är mest folklig av dom som är kvar. Och det är bara medelålders med pengar och dålig musiksmak som röstar. Mina förhoppningar på finalen är nu att Calle vinner och Erik blir tvåa. Varför? jag tycker ju Erik är den bästa. Jo! förklaringen är den att Erik är värd så mycket mer än ett skivkontrakt på ett folkligt skivkontrakt där han inte får vara den han ÄR. Erik i mina ögon ska komma 2a, starta ett rockband och gå betydligt längre än att vara en svensk idol. Calle där emot. Han är folklig och kommer bli sveriges nya Daniel som vann idol 2004. Han blev lika fort känd som han försvann. 2an har alltid kommit mycket längre. Här följer 2 klipp som visar varför Erik INTE ska vinna ett skivkontrakt av IDOL.

Lyssna på eriks elgitarr solo. Det säger en del. kopiera och klistra in, då inbäddning inte var möjlig.
http://www.youtube.com/watch?v=OBHGfx8wBZc
Och här är när erik kör "Run to the hills":

Kommentarer
Postat av: M A D E B Y M E - F O T O

Kan inte säga annat än jag håller med, Erik kommer bli större om han blir 2:a och slipper turnera som "idol" Erik, så som Kevin är. men blir "friare".



På ett sätt är det bra att Tove åkte, nu kan hon koncentrera sig på en grym karriär istället!

2009-12-06 @ 03:00:56
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: Karro

Shit va rätt du har!!!

Bara han skaffar sig ett rockband nu också... då är jag mer än nöjd. Han är det bästa på idol i alla år!! Så han får inte faila nu bara för tt jag tycker hn är bra och har följt hela idol.

2009-12-10 @ 14:26:44
URL: http://fotokontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0