Tillbaka till framtiden

När jag väl lagt allt det som tyngt mig sedan tidigare under mitt och jennies förhållande bakom mig, och allt blivit så jävla underbart så kommer nya saker som blir till hjärnspöken. D lyckas men inte jag, tack vare att man håller igen. FAN! Jag hatar hjärnspöken. Jag behöver hjälp att glömma och starta om. Jag vill vara en dator. Radera och installera om.

Jag ska bli kvitt med hjärnspöket. Och min Jennie kommer alltid vara min Jennie. Och jag kommer alltid vara Jennies Niclas.

Nu är det ca 11 dagar kvar tills jag träffar min livs kärlek igen. Det kommer bli så underbart. Och ni kommer kunna följa min längtan dit. Ni kommer kunna läsa alla sprudlande känslor om den dag vi träffas och återförenas igen.
Jag kommer ALDRIG ge upp Jennie!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0