Vinden har vänt, kärleken väntar!

Inatt var den jobbigaste natten i hela mitt liv. Jag visste saker som jag mådde skitdåligt av. Gcik å la mig halv 2 och kunde inte somna förens halv 3 pga av att jag fick upp bilder på saker som jag inte ville se. Jag grät för första gången på väldigt länge. Och det visar starkt på vad jag egentligen vill och vad jag känner för Jennie.

Vaknade idag klockan 7 och kunde inte somna om för att samma bilder snurrade i mitt huvud. Och det var riktigt jobbigt. Men under dagen har jag fått prata med lite vänner som fått mig på bra tankar samt att Jennie gav mig lite hopp idag under lunchen. Hon sa då att det lutade åt att vi skulle bli tillsammans igen.
Ikväll kom däremot den största vändningen. Jag var nere på stan å kollade lite saker och drog sedan till A6 för att avsluta mina affärer. Fick då ett samtal av Jennie och undrade då vad hon hade på hjärtat. Fick till svar "jag ville bara dela med mig av mina tankar". Och tankarna var på mig. Hon sa då att det var 99,9% säkert att det blir vi två igen och att hon känner att vi kommer närmre och närmre varandra för varje dag som går. Och jag blev helt överlycklig. Så ikväll har det varit helt underbart. Och här kommer nu lite mysiga bilder på världens underbaraste och finaste Jennie som kommer vara min för evigt från och med nu.
Älskar dig över allt annat! Du är det finaste i världen. Och det bästa är att du är BAAAAAARA MIN! Och jag är BAAAAAARA DIN!


Jennie tänder



Niclas & Jennie pussas






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0