Inledning på något främmande!

Nu har jag Niclas aKa Progma skapat min första blogg.

Vad kommer bloggen handla om då? Jo allt som jag finner intressant. Sådant jag läser, ser och vill diskutera eller dela med mig av. Detta innebär att precis vad som helst kan dyka upp.

Vad skiljer min bilddagbok mot min blogg?

Min blogg kommer jag bl a ladda upp enskilda bilder från en lång bildserie. I min bilddagbok har jag som regel att inte lägga upp någon bild alls förens alla bilder från samma dag är klara. Men här finns inte den regeln. Detta innebär oxå att bilder oftast kommer dyka upp snabbare här än på bilddagboken. På bilddagboken laddar jag dessutom alltid upp mina bilder på den dag jag tagit fotot, men det gäller inte här.

Jag hoppas ni kommer trivas med min blogg!


/Progma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0