Stor skillnad!

Ringde telenor idag angående en felaktighet på min räkning. Fick då reda på att jag hade fel surftjänst till mitt abonnemang. Har tidigare upplevt långsamma hastigheter med telefonen. Tidigare har bredbandskollen visat hastighet på 0,375 mbit/sek här hemma i jönköping. Nu när jag bytte så blev det helt plötsligt 6,535 nedströms. uppströms var den gammla hastigheten på max 0,1. Nu ligger den på 0,225. Vilket är en stooor skillnad, även om uppströms fortfarande borde vara snabbare. Så för er som har iphone och upplever långsam surfhastigeht. Dubbelkolla så det inte är fel tjänst ni har. Kontrollera även så er APN är rätt.

Kommentarer
Postat av: M A D E B Y M E - F O T O

Inte mer? själv kör jag HSPDA.. oj, just de, iPhone har ju inte det.. ;)

2009-12-16 @ 19:52:35
URL: http://madebyme.tjofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0