Nytt år, nya helveten!

Året som gått har varit väldigt turbolänt. Iaf om man ser tillbaka på mitt å Jennies förhållande som nu tagit slut :(
Det har varit väldigt många goda minnen tillsammans med min älskade Jennie. Men mycket har oxå gått väldigt snett  :(
Befinner mig vilket fall i Åre hos Jennie just nu och jag mår väldigt bra vissa stunder och väldigt dåligt andra.

Att bli dumpad för en annan är aldrig kul. Och det är inte förens nu dom senaste veckorna jag har insett hur illa jag behandlat jennie på vissa punkter, och det är oxå nu jag insett vilken jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med. Många har undrat hur jag kan tillåta mig själv att försöka gå vidare med Jennie, och i vissa fall så undrar jag oxå det. Men det som är svaret på frågan är att, Jag har ett vääääääldigt stort hjärta med väääääääldigt starka känslor för jennie. Mitt hjärta har oxå lätt att förlåta. Att kunna förlåta och gå vidare är för mig en viktig del. Det kan vara till fördel många ggr, men till stor nackdel andra. Jag har blivit blåst på väldigt många olika sätt av väldigt många människor. Men så blir det när man är för godhjärtad många ggr.

Mitt nyårslöfte i år var att bli en bättre medmänniska och bättre människa över lag. Jag ska finnas till hands för dom som behöver mig, och jag ska hjälpa till så gott jag kan. Och jag hoppas att jag kommer få ungefär hälften så mycket tillbaka. Men det jag värdesätter mest och det jag kämpar för mest är att få tillbaka Jennie till varje pris.
Och nu till alla er som läser detta. Jag befinner mig just nu mitt i det djupaste och brinnande helvetet, och behöver hjälp att ta mig upp. Jag behöver bra människor som ser och tar mig för den jag är, och jag behöver hitta på saker som gör att jag kan tänka på annat. Men som min pappa sa till mig. Jag kan aldrig springa ifrån mig själv. Jag kommer alltid få handskas med mina problem. Om jag hittar på något för stunden som får bort mina tankar, så kommer tankarna hinna ikapp mig lagom till att jag är själv och har tid för att tänka.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att ta mig ignom detta, men jag vet att jag inte kan ta mig igenom detta själv.
Ju fler vänner jag har runt mig som stöttar mig och välkomnar mig med öppna armar, ju mindre tid har jag att tänka på det dåliga som får mig att må skit!

Tack för att ni läst!

/Niclas

Bild från Åre torg vid ca 00.05

Fyrverkerier på Åre torg.

Kommentarer
Postat av: Iza

Finns hör för dig Niclas:) och kommer hjälpa dig så mkt du behöver det^^



kram på dig:) du kommer klara dig igenom allt<3

2010-01-02 @ 19:03:28
URL: http://izayelena.blogg.se/
Postat av: angelica

jag vet hur det känns att bli dumpad, jag vet att de är ett rent helvete i början men efter ett tag så blir det bättre och man ser ljuset och man börjar må bättre o bättre, jag vet att du inte vet vem jag är men jag ville bara ge dig lite hjälp på traven så du kommer igång med allt igen och slipper leva i helvetet.. kärlek suger när det inte är rätt kärlek

hoppas allt blir bra, jag hoppas verkligen de!

2010-01-03 @ 14:10:04
URL: http://freakydress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0