På spåret!

Det har varit mycket flänga å fara hit å dit för min del sedan slutet av december. Först Alvesta å träffa familjen, sedan Åre för att rätta till saker som varit fel, sedan till alvesta för släktkalas igen, och till sist nu så drog jag iväg igen. Och denna gången bar det först av norröver mot skellefteå och burträsk för att möta upp Lars för att sedan dra vidare till Tärnaby/Hemavan för att fota skoter och lite annat spännande :). Innan resan fick vi en skoluppgift. Mitt val av skoluppgift var att göra en "på spåret" bildserie. Denna bildserie ska betraktaren kunna använda sig av för att lista ut vart jag är. Därför tänker jag inte berätta vart jag är. Men resan hit har gått bra och allt är kanon.

En anna bra nyhet kommer från Macworld. Apple har presenterat sin iPad. Vilket i mina ögon är en större version av en iPod Touch och är mer lämpad för surf, spel och att läsa böcker med. Samtidigt som dom presenterade denna nyhet så släppte dom även programmet iBooks som funkar som appstore, fast för böcker. Det hela ser väldigt nice ut.
Värt att läsa alla artiklar på www.macworld.se om denna iPad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0