Uppdatering

Lite kort om allt sedan sist:
Besöket och tiden i Åre var turbolent. Många dåliga och jobbiga dagar, men samtidigt många helt uuuunderbara dagar tillsammans med jennie!
Jag lämnade Åre med gråten i halsen och Jennie stannade kvar med samma känsla. Det var ett jobbigt farväl.
På resan hem plockade jag upp Peter (mireneye) från umeå i sundsvall. Ett mycket behövligt återseende på många plan. Han fick mig delvis mig på andra tankar men jag känner ändå att jag inte kunde ge en 100 procentig närvaro i mina tankar när han var här. Och det bad jag om ursäkt för. Och han förstod. Men vi har hunnit med att köra workshops i poi på min skola och tränat hemma lite granna. Vi har pratat och gjort lite annat. Men nu när Peter åkt vidare till Malmö så springer tankarna ikapp mig igen. Saknar Dig som F-N!

//Niclas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0